loading...
نـارســــــــــا دانـــــــلـــــود
غريبه آشنا بازدید : 507 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

Opera.Cover نسخه جدید مرورگر اپرا Opera 23.0.1522.60 Final


غريبه آشنا بازدید : 347 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

Mozilla Thunderbird نرم افزاری بسیار عالی برای مرور ، مشاهده ، ارسال و دریافت پست های الکترونیک از طریق سرویس های مختلف ایمیل نظیر IMAP, SMTP و سرویس Gmail می باشد. به وسیله این نرم افزار میتوانید همزمان از چندین سرویس جیمیل و سرویس های IMAP, SMTP (سرویس های مخصوصی که معمولا وبمسترها استفاده می کنند) استفاده کنید. به دلیل مجموعه شدن اکانت ها و وجود پنلی یکتا برای مدیریت آنها دیگر نیازی به تحمل دردسرهای رایج استفاده همزمان از چندین ایمیل نخواهید داشت و به راحتی میتوانید چندین ایمیل را مدیریت کنید. این نرم افزار با توجه به پشتیبانی از SSL/TLS امنیت بسیار بالایی خواهد داشت و به همین دلیل نگران وارد نمودن پسوردها و یا رسوخ اطلاعات ایمیل هایتان نباشید. همچنین این نرم افزار همانند مرورگرهای جدید از قابلیت Tabbed Email استفاده میکند تا ضمن اینکه همزمان چندین اکانت را بررسی میکنید ، همزمان چندین ایمیل را مطالعه ، ارسال یا مرور کنید. آرشیو نمودن ایمیل ها و همچنین قرار دادن address book ها باعث می شود به راحتی ایمیل ها را دسته بندی و مدیریت کنید ، قابلیتی که شاید برای استفاده از آن در سرویس های IMAP, SMTP بایستی دردسرهای زیادی را متحمل شوید. همچنین با وجود امکان قابلیت پیوست اطلاعات ، از نظر ارسال داده ها نیز مشکلی نخواهید داشت. قابلیت چت نیز در نسخه های جدید Thunderbird اضافه شده است که چت فیس بوک ، جیمیل ، توییتر و xmpp پشتیبانی می شوند. قابلیت جستجو نرم افزار بسیار عالی خواهد بود و میتواند به جستجوی متن درون ایمیل ها بپردازد و این یعنی راحتی بسیار در پیدا نمودن ایمیل هایی که عنوان آنها را فراموش کرده اید. این نرم افزار رایگان بوده و مخصوص شماست!

 

Mozilla Thunderbird مدیریت ساده و حرفه ای ایمیل ها Mozilla Thunderbird v31.0

غريبه آشنا بازدید : 369 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

Adobe%20Flash%20Player%2014.0.0.145%20Final پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 14.0.0.145 Final

غريبه آشنا بازدید : 378 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

Glary Utilities Pro نرم افزاری بسیار محبوب با ۴۰ میلیون کاربر در سطح دنیا جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز و رفع مشکلات و تعمیر آن می باشد. این نرم افزار حرفه ای میتواند ۸ برابر سرعت ویندوز کاربر را افزایش دهد و سازگاری آن با ویندوزهای تولید مایکروسافت از ویندوز ۸ گرفته تا ویندوز XP میتواند انتخاب بسیار خوبی جهت برنامه بهینه سازی باشد. نیاز ویندوزها به برنامه های بهینه سازی جهت رفع مشکلات ، تعمیر رجیستری و پاکسازی ویندوز باعث شده است که این نرم افزار با داشتن ۲۰ ابزار حرفه ای جهت بهینه سازی و امکانات دیگر انتخاب بسیار مناسبی باشد. نرم افزار دارای ۳ بخش اصلی است که شامل Overview جهت مشاهده وضعیت کلی سیستم است. ۱click maintensce که جهت بهینه سازی کامل با یک کلیک می باشد و بخش Advanced Tools که تمامی امکانات بهینه سازی در این بخش قرار دارد. این بخش خود به ۹ قسمت تقسیم می شود. Windows Registry شامل امکانات پاکسازی و یکپارچه سازی و تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری می باشد. Privacy تنظیمات حریم خصوصی و پاکسازی ردپاهای ویندوز و اینترنت را برعهده دارد. Hard Disk امکانات دیفرگمنت و یکپارچه سازی و رفع خطاهای هارد دیسک. Disk Space امکانات پاکسازی ، یافتن فایل های اضافی و پوشه های خالی را دارد می باشد. System Tweak که شامل آزاد سازی فضای حافظه رم و افزایش سرعت آن می باشد.

 

Glary Utilities بهینه سازی حرفه ای سیستم خود با Glary Utilities Pro 5.4.0.11 Final

غريبه آشنا بازدید : 279 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

شاید شما هم از دسته افرادی هستید که علاقمند هستید تا فیلم‌های خود و یا دیگران را ویرایش کرده و افکت‌های خاص و جذابی را به آن‌ها اضافه نمایید اما دانش و تجربه لازم را نداشته و یا برای این کار به نرم افزارهای فراوانی روآورده و نتوانسته اید باز هم نیازی‌های خود را برطرف ساخته و به هدف و نتیجه ی دلخواه خود دست یابید. The Foundry NUKEX یک نرم افزار میکس و مونتاژ سینمایی حرفه ایست که نقطه عطف آن در Render بسیار حرفه ای آن و همچنین تلفیق عالی ویدیو ها به گونه کاملاً طبیعی و کلاسیک سینماییست. این نرم افزار در سال ۲۰۰۱ به دلیل نو آوری‌های تکنیکی اش برنده جایزه اسکار نوآوری در تکنولوژی در سینما و در ساخت اکثر فیلم های پرهزینه هالیوود استفاده می شود .

 

The Foundry NUKEX 8.0 v5 نرم افزار میکس و مونتاژ سینمایی The Foundry NUKEX 8.0 v5

غريبه آشنا بازدید : 331 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

FIFA World Cup 2014 All Goals HDRip 720p Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

FIFA World Cup 2014 All Goals دانلود کلیپ تمامی گل های جام جهانی 2014   FIFA World Cup 2014 All Goals

 

نام کلیپ : FIFA World Cup 2014 All Goals – تمامی گل های جام جهانی ۲۰۱۴

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۹ دقیقه

حجم : ۷۵ مگابایت

کیفیت : HDRip 720p

خلاصه : این کلیپ شامل تمامی گل های زده شده در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل می باشد . در این دوره ی رقابت ها در گل ۱۷۱ به ثمر رسید و بدین ترتیب تعداد گل‌های زده شده در این دوره از رقابت‌ها با رکورد قبلی که پیشتر در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه به دست آمده بود،‌ برابر شد…

غريبه آشنا بازدید : 281 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

تعداد نرم‌افزارهای پیام‌رسان یا مسنجر کم نیست اما بارها اخبار گوناگونی را درباره شنود مکالماتشان توسط هکرها یا دولت‌ها شنیده‌اند و با نگرانی آن ها را دنبال می‌کنند. بنابراین وجود یک نرم‌افزار پیام‌رسان امن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران به حساب می‌آید.نرم افزار Brosix که توسط یک شرکت بلغاری که در سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شده و تولید شده است با استاندارد رمزنگاری پیشرفته میتواند باعث شده پیام‌ها غیرقابل شنود و غیرقابل ردگیری باشند. قابلیت به اشتراک‌گذاری نمایشگر و کنترل آن یکی دیگر از امکانات است که دیگر نیاز به نرم افزار های Team viewer نباشد .

 

Brosix v3 6 5 نرم افزار مسنجر امن Brosix v3 6 5

غريبه آشنا بازدید : 477 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

PalTalk یکی از پرطرفدارترین مسنجرها می باشد که توسط آن قادر به اشتراک گذاری فایل و برقراری چت و گفتگو نوشتاری، صوتی و ویدئویی با افراد دیگر در سرتاسر جهان هستید. شما می توانید به اتاق های گفتگو (chat rooms) ملحق شوید، یک ویدئو کنفرانس ایجاد کنید، به ارسال ایمیل های صوتی بپردازید و به طور همزمان با ۶ فرد دیگر گفتگوی ویدئویی داشته باشید و همچنین با استفاده از Paltalk میتوانید به بسیاری از پروتکل های پیام رسانی پشتیبانی می شوند از جمله آنها عبارتند از: یاهو، AIM ،ICQ و …

 

PalTalk v11 3 نرم افزار مسنجر پال تالک PalTalk v11 3


غريبه آشنا بازدید : 397 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

Pidgin یک نرم افزار اینترنت برای چت کردن است که به شما اجازه میدهد به طور همزمان با چندین آی دی از چندین سرویس دهنده چت وارد شوید و به گپ و گفتگو بپردازید. این نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا همچنین قابلیت اتصال به اتاق های گفتگوی یاهو را نیز دارد. PidginIM همچنین قابلیت های بسیار زیاد تمامی مسنجر ها را همزمان با هم دارد. برای مثال شما می توانید برای دوستان خود در هر سرویسی فایل ارسال کنید , پیغام آفلاین بگذارید, عکس آواتار خودتان را تغییر دهید یا برای دوستتان شکلک ارسال کنید و یا پیغام همگانی ارسال کنید.

 

Pidgin v2.10.7 نرم افزار پیام رسان چند منظوره Pidgin v2.10.7

غريبه آشنا بازدید : 339 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

McAfee VirusScan Enterprise یکی از قدیمی ترین برنامه های ضد ویروس از نظر سابقه در میان برنامه های ضد ویروس می باشد. در این نرم افزار با یک هوش مصنوعی مناسب کاربران قاردند تا در زمان آلوده شدن سیستم ها به ویروس ، اقدام به پاکسازی آن ها نمایند. همچنین به کمک این نرم افزار ضد ویروس کاربران می توانند با امنیت بیشتری در محیط اینترنت به وبگردی بپردازند. این نرم افزار با نظارت مداوم بر عملکرد سیستم و فایل های اجرایی و پروسه های اجرا شده در حافظه مانع از اجرای ویروس ها و آلودگی سیستم ها می شود. این برنامه قدرتمند محصولی از شرکت McAfee می باشد.

 

McAfee VirusScan Enterprise v8.8 Patch 4 نرم افزار ضد ویروس مک آفی McAfee VirusScan Enterprise v8.8

تعداد صفحات : 168

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1676
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 321
  • آی پی دیروز : 310
  • بازدید امروز : 577
  • باردید دیروز : 413
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,715
  • بازدید ماه : 9,666
  • بازدید سال : 59,228
  • بازدید کلی : 4,700,935
  • کدهای اختصاصی