loading...
نـارســــــــــا دانـــــــلـــــود
غريبه آشنا بازدید : 621 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

آیا به دنبال تعویص آی پی خود می باشید ؟ برای اتصال به اینترنت نیازمند به داشتن یک شناسه عبور است و این شناسه عبور همان IP می باشد. Hide ALL IP نرم افزاری است که با تغییر دادن IP به شما اجازه می دهد تا به صورت مخفیانه در اینترنت به جستجو بپردازید. Hide ALL IP می تواند منطقه امنی برای شما در اینترنت فراهم کند . فن آوری کنترل از راه دور DNS ، پاکسازی رد پاها ، جلوگیری از سرقت هویت ، دسترسی به تلوزیون های اینترنتی و … از ویژگی های نرم افزار Hide ALL IP است .

 

Hide ALL IP  نرم افزار پنهان کردن آی پی Hide ALL IP 2015.07.01.150701

 

غريبه آشنا بازدید : 589 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار Total Commander Ultima Prime ابزاری قدرتمند در زمینه مدیریت فایل ها می باشد. این نرم افزار مدیریت فایل ها و دایرکتوری های شما را بسیار ساده کرده است. نرم افزار فوق از قابلیت های منحصر به فردی چون امکان جستجوی قوی فایل ها، امکان اعمال تغییرات گروهی روی فایل ها، نظیر تغییر نام گروهی و … نیز برخوردار است. سیستمی کردن فایل ها و فولدرها، برداشتن خاصیت سیستمی فایل ها و فولدرها، تغییر نام دسته جمعی فایل ها با الگوهای پیشرفته و امکانات بی نظیر، کپی فایل ها و فولدرها با سرعت بالا و بدون اشغال کردن ویندوز و تخمین درست زمان کپی، انتقال فایل ها با سرعت بالا در مسیرهای مختلف، انجام چندین وظیفه در کار با فایل ها با سرعت و مدیریت خوب، تکه تکه کردن فایل ها و چسباندن تکه ها به هم، فشرده سازی فایل ها، کار با فولدرهای شبکه از طریق نرم افزار، مقایسه فایل ها و فولدرها و یکسان سازی آنها با هم، نمایش فایل ها و فولدرها و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

Total Commander Ultima Prime مدیریت فایل ها توسط Total Commander Ultima Prime 6.4

غريبه آشنا بازدید : 635 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Amazing ShutterStock Retro Floral Elements نام دارد. مجموعه ای از وکتور عناصر طراحی، قاب و حاشیه های گلدار تزئینی می باشد .  فایل های موجود در این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از دانـــلودها دریافت کنید.

 

Amazing.ShutterStock.Retro.Floral.Elements.ep  دانلود تصاویر وکتور عناصر طراحی، قاب و حاشیه های گلدار تزئینی از شاتر استوک   Amazing ShutterStock Retro Floral Elements

 

غريبه آشنا بازدید : 605 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

iCare Data Recovery نرم افزاری قدرتمند بازگردانی اطلاعات می باشد که قادر است هر نوع اطلاعات را با هر پسوندی برگرداند. دیگر نگران فایل های حذف شده تان نباشید و همه چیز را به این نرم افزار بسپارید. اسکن دقیق و پر سرعت اطلاعات حذف شده از خصوصیات بارز این برنامه می باشد که آن را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز کرده است . با این نرم افزار خیلی راحت با چند کلیک ساده و در کوتاهترین زمان ممکن قادر خواهید بود اطلاعات حذف شده را برگردانید. شما می توانید با استفاده از این برنامه علاوه بر بازیابی اطلاعات از روی هارد کامپیوتر، اطلاعات پاک شده از روی حافظه های قابل حمل مانند: فلش مموری ، دوربین های دیجیتالی ، فلاپی دیسک و … را نیز بازیابی کنید. این اطلاعات می توانند فایل های متنی ، موسیقی ، فیلم ، تصاویر و … باشد .

 

iCare Data Recovery Professional بازیابی حرفه ای اطلاعات از دست رفته با iCare Data Recovery Pro 6.2.0.1

 

غريبه آشنا بازدید : 865 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)


Angry Birds Toons Season 2 WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |قسمت بیست و پنجم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Angry Birds Toons Season 2 cover دانلود فصل دوم انیمیشن پرندگان خشمگین   Angry Birds Toons Season 2 2014

 

نام انیمیشن: فصل دوم انیمیشن سریالی پرندگان خشمگین – Angry Birds Toons Season 2

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

WiKi

خلاصه داستان: فصل دوم انیمیشن سریالی دوست داشتنی پرندگان خشمگین، ادامه ی همان حال و هوای فصل اول می باشد که در هر قسمت ماجراهایی تازه برای پرندگان خشمگین و خوک ها اتفاق می افتد. طبق برنامه ریزی های کمپانی سازنده انیمیشن، قرار است مانند فصل پیشین، به طور منظم هر هفته یک قسمت از این انیمیشن زیبا ریلیز شود و

Angry Birds Toons Season 2 WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |قسمت بیست و پنجم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Angry Birds Toons Season 2 cover دانلود فصل دوم انیمیشن پرندگان خشمگین   Angry Birds Toons Season 2 2014

 

نام انیمیشن: فصل دوم انیمیشن سریالی پرندگان خشمگین – Angry Birds Toons Season 2

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

WiKi

خلاصه داستان: فصل دوم انیمیشن سریالی دوست داشتنی پرندگان خشمگین، ادامه ی همان حال و هوای فصل اول می باشد که در هر قسمت ماجراهایی تازه برای پرندگان خشمگین و خوک ها اتفاق می افتد. طبق برنامه ریزی های کمپانی سازنده انیمیشن، قرار است مانند فصل پیشین، به طور منظم هر هفته یک قسمت از این انیمیشن زیبا ریلیز شود و …

غريبه آشنا بازدید : 593 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

XnView با امکانات فراوانی که در اختیار شما قرار می دهد ، تا حد زیادی شما را از استفاده از نرم افزارهای کاربردی در زمینه عکس بی نیاز می کند. این نرم افزار از بیش از ۴۰۰ فرمت گرافیکی پشتیبانی می کند و با توجه به امکان تبدیل فرمت ها در خود نرم افزار دیگر نیازی به استفاده از نرم افزارهای مبدل عکس نخواهید داشت. همچنین قادر خواهید بود تا عکس های خود را ویرایش کنید ، سایز آنها را تغییر دهید ، افکت های مختلف را بر روی عکس اعمال کنید و بسیاری تغییرات و امکانات جذاب دیگر. در کنار این امکانات پیشرفته می توانید از دیدن عکس های خود با جلوه های بصری زیبا لذت ببرید. از دیگر قابلیت های XnView قابلیت پخش بسیاری از فرمت های ویدیویی و فیلم های ضبط شده با دوربین های دیجیتال است که به واقع این نرم افزار را به مجموعه ای کامل بدل کرده که شما را از نصب بسیاری از نرم افزارهای اضافه بر روی رایانه بی نیاز خواهد کرد.این نرم افزار توسط سایت دانلودها برای شما عزیزان آماده شده است که هم اکنون می توانید آن را به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

XnView  مدیریت و ویرایش تصاویر XnView 2.30

 

 

غريبه آشنا بازدید : 645 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (2)

Criss Angel Believe (2013) HDTV

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |قسمت یکم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

crissangel دانلود مجموعه شعبده بازی Criss Angel Believe 2013

 

نام مستند : Criss Angel Believe

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۴۰ دقیقه

حجم: میانگین ۳۵۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان: کریس انجل شعبده باز معروف آمریکایی به انجام کارهای فوق العاده مشهور است . او که نمایش های زیادی را اجرا کرده است ، اکنون در قالب یک برنامه تلویزیونی کوشیده تا هنر خودش را به نمایش بگذارد . فصل های قدیمی تر برنامه ی کریس انجل Mindfreak بزودی قرار خواهند گرفت. هم اکنون میتوانید این مجموعه را ازدانلودها دریافت نمایید.

 

غريبه آشنا بازدید : 665 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

باتوجه به اینکه امسال گروه PESEdit از ارائه ی پچ برای آخرین نسخه بازی محبوب Pro Evolution Soccer، یعنی PES 2015 سر باز زده است، سعی در ارائه ی پچی سالم که مشکلی نداشته باشد دیده می شد. در این راستا، با همکاری گروه ویرایشگران ایرانی (IEG)، یکی از کامل ترین پچ های بازی PES 2015 که امکانات بسیار زیادی در آن قرار داده شده است برای شما کاربران محترم وبسایت دانلودها آماده گردیده و امیدواریم نسخه های آینده این پج نیز توسط این گروه عرضه شود. برای مشاهده ی تغییرات این پچ می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

PES2015 IEG PowerPatch cover دانلود پچ جدید بازی PES 2015 با عنوان IEG Power Patch 2015 v1.0

 

غريبه آشنا بازدید : 661 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.  حال، نسخه کامل بازی به صورت کاملا رایگان، برای دریافت از وبسایت دانلودها برای شما کاربران عزیز آماده شده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب، این بازی را دریافت نمایید.

Pro Evolution Soccer 2015 PC-RELOADED

|آپدیت بازی Update.v1.01.01-RELOADED به پست اضافه شد|

 

PES 15 pc cover دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC

 

dvd دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD نقره ای به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۷۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

غريبه آشنا بازدید : 1245 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (1)

بازی Dreamfall را می توان یکی از برترین بازی های سبک ماجراجویی دانست که قرار است در چندین قسمت منتشر شود. این بازی شامل ۵ قسمت خواهد بود و این قسمت ها به یکدیگر متصل می باشد. داستان بازی از این قرار است که گروهی به زمان آینده سفر کرده و در آن زندگی می کنند. این بازی یک بازی داستان محور است که درباره ی تصمیمات و عواقب آن، رویاها و واقعیت، جادو و علم، آشوب و سایر موارد صحبت می کند. بازی Dreamfall یک بازی احساسی، بزرگسالانه، تاریک، جادویی و بسیار جذاب است که با سورپرایزهایی که در بازی رخ می دهد شما را جذب خود خواهد کرد.

 

Dreamfall Chapters Book One Reborn PC-FLT

 

Dreamfall Chapters pc cover دانلود بازی Dreamfall Chapters Book One Reborn برای PC

تعداد صفحات : 168

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1676
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 287
  • آی پی دیروز : 310
  • بازدید امروز : 521
  • باردید دیروز : 413
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,659
  • بازدید ماه : 9,610
  • بازدید سال : 59,172
  • بازدید کلی : 4,700,879
  • کدهای اختصاصی