loading...
نـارســــــــــا دانـــــــلـــــود
غريبه آشنا بازدید : 2953 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (16)

http://upload.iranvij.ir/images_bahman/52833269973067553356.gif

به نارسا دانلود خوش آمديـــــــــــد

به علت وجود مطالب بسيار زياد لطفا نوع موضوع را از بخش موضوعات انتخاب کنيد
اميد واريم محيط خوبي را براي شما فراهم کرده باشيم

لطفا در صورت خرابي لينک به ما اطلاع دهيد:

تماس با ما

غريبه آشنا بازدید : 1023 جمعه 20 فروردین 1395 نظرات (0)

SelfieCity یک محیط عالی و کاربردی برای عکس برداری حرفه ای می باشد  و کاربر می تواند تصاویر خود را بسیار با کیفیت تر و با جزئیات کامل تهیه کرده و آن ها را ویرایش نماید. قابلیت اضافه کردن اشکال و قاب های مختلف به تصاویر از دیگر بخش های برنامه می باشد. شما می توانید تصاویر خود را فیلتر سازید . کیفیت آنها را بدین صورت بسیار بهتر سازید. این برنامه در مورد فیلم های گرفته شده نیز صحت داشته و می تواند به صورت حرفه ای روی روندهای مختلف فیلمبرداری تاثیرات خود را نشان دهد. این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید ۴.۰ و بالاتر اجرا می شود.

 

SelfieCity Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار عکاسی سلفی با کیفیت SelfieCity 1.8.9.0 برای اندروید

 

غريبه آشنا بازدید : 971 جمعه 20 فروردین 1395 نظرات (0)

مجموعه زیبایی از تصاویر زمینه را با موضوع بیابان های مختلف در دنیای پیرامون برای شما آماده کرده ایم که دارای تصاویری بسیار آرامش بخش و در عین حال بسیار زیبا می باشد. این مجموعه مناسب برای استفاده به عنوان والپیپر می باشد و کاربران با داشتن این مجموعه می توانند تصویر زیبایی را برای دسکتاپ خود انتخاب کرده و با محیطی آرامش بخش روبرو شوند. هم اکنون می توانید این مجموعه را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

60 Desert wallpapers

 

60 Desert wallpapers Cover%28Downloadha.com%29 دانلود مجموعه 60 والپیپر از بیابان

غريبه آشنا بازدید : 1011 یکشنبه 10 آبان 1394 نظرات (0)


Fantastic Four Bluray (2015) Mkv   x264/x265
|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت دانلودها|
 
Fantastic Four 2015 cover small دانلود فیلم چهار شگفت انگیز   Fantastic Four 2015
 
نام فیلم: Fantastic Four – چهار شگفت انگیز
سال انتشار: ۲۰۱۵
ژانر: اکشن، ماجراجویی، تخیلی
مدت زمان: ۱۰۰دقیقه
مدت زمان سانسورشده: ۰ثانیه
حجم: – مگابایت
کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p
IMDB
زیرنویس فارسی: دارد
زیرنویس انگلیسی: دارد
خلاصه داستان: چهار بیگانه جوان از طریق دورگردی وارد جهانی دیگر و خطرناک میشوند که به طرز شوک آوری فرم فیزیکی آنها را تغییر میدهد. این چهار نفر باید یاد بگیرند که چگونه تواناییهای جدید خود را مهار کنند و با همکاری یکدیگر زمین را از شر دوستی که دشمن شده است نجات دهند و …
غريبه آشنا بازدید : 1177 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

Natural Curiosities (2013) HDTV 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| تمامی قسمت های فصل اول قرار گرفت |

 

Natural Curiosities دانلود فصل اول  مستند Natural Curiosities 2013

 

نام مستند :  Enchanted Kingdom

سال انتشار: ۲۰۱۳-۲۰۱۵

مدت زمان: میانگین ۲۵دقیقه

حجم: میانگین ۵۵۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

غريبه آشنا بازدید : 1359 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (1)

این مجموعه کلیپ آرت GraphicRiver Lifetime Web Decors Badge Sticker Tag Ribbon Label نام دارد. مجموعه ای ازکلیپ آرت عناصر طراحی وب، لیبل، برچسب، روبان می باشد . در این مجموعه شاهد ۱۴۴۰ تصویر کلیپ آرت و ۷۵ تصویر لایه باز از عناصر طراحی وب، لیبل، برچسب، روبان از گرافیک ریور می باشید  فایل های موجود در این مجموعه دارای فرمت های  PSD , PNG  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop  دارید . این مجموعه را می توانید از دانـــلودها دریافت کنید.

 

GraphicRiver.Lifetime.Web.Decors  دانلود کلیپ آرت عناصر طراحی وب، لیبل، برچسب، روبان از گرافیک ریور   GraphicRiver Lifetime Web Decors Badge Sticker Tag Ribbon Label

 

غريبه آشنا بازدید : 1155 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

تصاویر لایه باز طرحهای اماده برای برنامه فتوشاپ و با فرمت PSD هستند که با استفاده از انها میتوانید طرحتان را به بهترین شکل ممکن  و با ساده ترین راه به سلیقه ی خودتان ویرایش کنید تنها کافیست تا فایل PSD را باز کرده و عکس مورد نظر خودتان را در ان قرار دهید . این فایل شامل پکبج طرح لایه باز قاب عکس میباشد که هم اکنون میتوانید ان را از دانلودها دریافت نمایید. 

 

Graphicriver 17 Photo Frames Bundle  دانلود 17 تصویر لایه باز قاب عکس متنوع از گرافیک ریور   Graphicriver 17 Photo Frames Bundle

 

غريبه آشنا بازدید : 1159 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

SoftOnPc Universal Maps Downloader نام نرم افزاری کابردی برای دانلود نقشه های انلاین میباشد. شرکت های بزرگی چون گوگل و یاهو و ماکروسافت خدماتی را برای کاربران خود ارائه داده اند که به کمک آن میتوانید نقشه کل جهان را در کامیوتر خود ببنید.این نرم افزار از سرویس نقشه این سه شرکت پشتیبانی میکند و شما میتوانید سرویس های این شرکت ها را در یک نرم افزار داشته باشید.همچنین میتوانید نقشه هارا بر روی هارد خود ذخیره کنید یا به اصطلاح آن هارا دانلود کنید.این نرم افزار از نسخه ویندوز ۹۵/۹۸/۲۰۰۰/XP/2003/Vista/Win7 پشتیبانی میکند.

 

SoftOnPc Universal Maps Downloader نرم افزار دانلود نقشه های آنلاین SoftOnPc Universal Maps Downloader 7.325

 

غريبه آشنا بازدید : 1081 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند.با استفاده از ابزارهای این نرم افزار می توان به خلق محیط های غیر واقعی که در صنعت بازی سازی کامپیوتری بسیار پرکاربرد هستند پرداخت.در دوره آموزشی Digital Tutors Shape Based Character Design In Photoshop شما یاد خواهید گرفت تا چگونه با اشکالی ساده کاراکتری زیبا و کاری قوی بسازید.

 

Digital Tutors Shape Based Character Design In Photoshop  دانلود آموزش نقاشی کاراکترهای انسانی بر پایه شکلهای هندسی در فتوشاپ از دیجیتال تتور   Digital Tutors Shape Based Character Design In Photoshop

 


عناوین آموزشی:
– مقدمه و مرور کلی پروژه
– ایجاد کردن شکل اولیه بدن با استفاده از اشکال ساده هندسی
– شکل دهی هر چه بیشتر به نقاشی و افزودن جزئیات به آن
– نقاشی شکل و اعضای صورت
– رسم جزئیات مابقی بدن

– و … منتظر ویدیوهای آموزشی بیشتری از دانلودها باشد. 

غريبه آشنا بازدید : 621 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

آیا به دنبال تعویص آی پی خود می باشید ؟ برای اتصال به اینترنت نیازمند به داشتن یک شناسه عبور است و این شناسه عبور همان IP می باشد. Hide ALL IP نرم افزاری است که با تغییر دادن IP به شما اجازه می دهد تا به صورت مخفیانه در اینترنت به جستجو بپردازید. Hide ALL IP می تواند منطقه امنی برای شما در اینترنت فراهم کند . فن آوری کنترل از راه دور DNS ، پاکسازی رد پاها ، جلوگیری از سرقت هویت ، دسترسی به تلوزیون های اینترنتی و … از ویژگی های نرم افزار Hide ALL IP است .

 

Hide ALL IP  نرم افزار پنهان کردن آی پی Hide ALL IP 2015.07.01.150701

 

غريبه آشنا بازدید : 589 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار Total Commander Ultima Prime ابزاری قدرتمند در زمینه مدیریت فایل ها می باشد. این نرم افزار مدیریت فایل ها و دایرکتوری های شما را بسیار ساده کرده است. نرم افزار فوق از قابلیت های منحصر به فردی چون امکان جستجوی قوی فایل ها، امکان اعمال تغییرات گروهی روی فایل ها، نظیر تغییر نام گروهی و … نیز برخوردار است. سیستمی کردن فایل ها و فولدرها، برداشتن خاصیت سیستمی فایل ها و فولدرها، تغییر نام دسته جمعی فایل ها با الگوهای پیشرفته و امکانات بی نظیر، کپی فایل ها و فولدرها با سرعت بالا و بدون اشغال کردن ویندوز و تخمین درست زمان کپی، انتقال فایل ها با سرعت بالا در مسیرهای مختلف، انجام چندین وظیفه در کار با فایل ها با سرعت و مدیریت خوب، تکه تکه کردن فایل ها و چسباندن تکه ها به هم، فشرده سازی فایل ها، کار با فولدرهای شبکه از طریق نرم افزار، مقایسه فایل ها و فولدرها و یکسان سازی آنها با هم، نمایش فایل ها و فولدرها و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

Total Commander Ultima Prime مدیریت فایل ها توسط Total Commander Ultima Prime 6.4

غريبه آشنا بازدید : 635 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Amazing ShutterStock Retro Floral Elements نام دارد. مجموعه ای از وکتور عناصر طراحی، قاب و حاشیه های گلدار تزئینی می باشد .  فایل های موجود در این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از دانـــلودها دریافت کنید.

 

Amazing.ShutterStock.Retro.Floral.Elements.ep  دانلود تصاویر وکتور عناصر طراحی، قاب و حاشیه های گلدار تزئینی از شاتر استوک   Amazing ShutterStock Retro Floral Elements

 

غريبه آشنا بازدید : 605 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

iCare Data Recovery نرم افزاری قدرتمند بازگردانی اطلاعات می باشد که قادر است هر نوع اطلاعات را با هر پسوندی برگرداند. دیگر نگران فایل های حذف شده تان نباشید و همه چیز را به این نرم افزار بسپارید. اسکن دقیق و پر سرعت اطلاعات حذف شده از خصوصیات بارز این برنامه می باشد که آن را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز کرده است . با این نرم افزار خیلی راحت با چند کلیک ساده و در کوتاهترین زمان ممکن قادر خواهید بود اطلاعات حذف شده را برگردانید. شما می توانید با استفاده از این برنامه علاوه بر بازیابی اطلاعات از روی هارد کامپیوتر، اطلاعات پاک شده از روی حافظه های قابل حمل مانند: فلش مموری ، دوربین های دیجیتالی ، فلاپی دیسک و … را نیز بازیابی کنید. این اطلاعات می توانند فایل های متنی ، موسیقی ، فیلم ، تصاویر و … باشد .

 

iCare Data Recovery Professional بازیابی حرفه ای اطلاعات از دست رفته با iCare Data Recovery Pro 6.2.0.1

 

غريبه آشنا بازدید : 865 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)


Angry Birds Toons Season 2 WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |قسمت بیست و پنجم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Angry Birds Toons Season 2 cover دانلود فصل دوم انیمیشن پرندگان خشمگین   Angry Birds Toons Season 2 2014

 

نام انیمیشن: فصل دوم انیمیشن سریالی پرندگان خشمگین – Angry Birds Toons Season 2

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

WiKi

خلاصه داستان: فصل دوم انیمیشن سریالی دوست داشتنی پرندگان خشمگین، ادامه ی همان حال و هوای فصل اول می باشد که در هر قسمت ماجراهایی تازه برای پرندگان خشمگین و خوک ها اتفاق می افتد. طبق برنامه ریزی های کمپانی سازنده انیمیشن، قرار است مانند فصل پیشین، به طور منظم هر هفته یک قسمت از این انیمیشن زیبا ریلیز شود و

Angry Birds Toons Season 2 WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |قسمت بیست و پنجم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Angry Birds Toons Season 2 cover دانلود فصل دوم انیمیشن پرندگان خشمگین   Angry Birds Toons Season 2 2014

 

نام انیمیشن: فصل دوم انیمیشن سریالی پرندگان خشمگین – Angry Birds Toons Season 2

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

WiKi

خلاصه داستان: فصل دوم انیمیشن سریالی دوست داشتنی پرندگان خشمگین، ادامه ی همان حال و هوای فصل اول می باشد که در هر قسمت ماجراهایی تازه برای پرندگان خشمگین و خوک ها اتفاق می افتد. طبق برنامه ریزی های کمپانی سازنده انیمیشن، قرار است مانند فصل پیشین، به طور منظم هر هفته یک قسمت از این انیمیشن زیبا ریلیز شود و …

غريبه آشنا بازدید : 593 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

XnView با امکانات فراوانی که در اختیار شما قرار می دهد ، تا حد زیادی شما را از استفاده از نرم افزارهای کاربردی در زمینه عکس بی نیاز می کند. این نرم افزار از بیش از ۴۰۰ فرمت گرافیکی پشتیبانی می کند و با توجه به امکان تبدیل فرمت ها در خود نرم افزار دیگر نیازی به استفاده از نرم افزارهای مبدل عکس نخواهید داشت. همچنین قادر خواهید بود تا عکس های خود را ویرایش کنید ، سایز آنها را تغییر دهید ، افکت های مختلف را بر روی عکس اعمال کنید و بسیاری تغییرات و امکانات جذاب دیگر. در کنار این امکانات پیشرفته می توانید از دیدن عکس های خود با جلوه های بصری زیبا لذت ببرید. از دیگر قابلیت های XnView قابلیت پخش بسیاری از فرمت های ویدیویی و فیلم های ضبط شده با دوربین های دیجیتال است که به واقع این نرم افزار را به مجموعه ای کامل بدل کرده که شما را از نصب بسیاری از نرم افزارهای اضافه بر روی رایانه بی نیاز خواهد کرد.این نرم افزار توسط سایت دانلودها برای شما عزیزان آماده شده است که هم اکنون می توانید آن را به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

XnView  مدیریت و ویرایش تصاویر XnView 2.30

 

 

غريبه آشنا بازدید : 645 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (2)

Criss Angel Believe (2013) HDTV

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |قسمت یکم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

crissangel دانلود مجموعه شعبده بازی Criss Angel Believe 2013

 

نام مستند : Criss Angel Believe

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۴۰ دقیقه

حجم: میانگین ۳۵۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان: کریس انجل شعبده باز معروف آمریکایی به انجام کارهای فوق العاده مشهور است . او که نمایش های زیادی را اجرا کرده است ، اکنون در قالب یک برنامه تلویزیونی کوشیده تا هنر خودش را به نمایش بگذارد . فصل های قدیمی تر برنامه ی کریس انجل Mindfreak بزودی قرار خواهند گرفت. هم اکنون میتوانید این مجموعه را ازدانلودها دریافت نمایید.

 

غريبه آشنا بازدید : 665 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

باتوجه به اینکه امسال گروه PESEdit از ارائه ی پچ برای آخرین نسخه بازی محبوب Pro Evolution Soccer، یعنی PES 2015 سر باز زده است، سعی در ارائه ی پچی سالم که مشکلی نداشته باشد دیده می شد. در این راستا، با همکاری گروه ویرایشگران ایرانی (IEG)، یکی از کامل ترین پچ های بازی PES 2015 که امکانات بسیار زیادی در آن قرار داده شده است برای شما کاربران محترم وبسایت دانلودها آماده گردیده و امیدواریم نسخه های آینده این پج نیز توسط این گروه عرضه شود. برای مشاهده ی تغییرات این پچ می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

PES2015 IEG PowerPatch cover دانلود پچ جدید بازی PES 2015 با عنوان IEG Power Patch 2015 v1.0

 

غريبه آشنا بازدید : 661 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.  حال، نسخه کامل بازی به صورت کاملا رایگان، برای دریافت از وبسایت دانلودها برای شما کاربران عزیز آماده شده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب، این بازی را دریافت نمایید.

Pro Evolution Soccer 2015 PC-RELOADED

|آپدیت بازی Update.v1.01.01-RELOADED به پست اضافه شد|

 

PES 15 pc cover دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC

 

dvd دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD نقره ای به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۷۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

غريبه آشنا بازدید : 1245 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (1)

بازی Dreamfall را می توان یکی از برترین بازی های سبک ماجراجویی دانست که قرار است در چندین قسمت منتشر شود. این بازی شامل ۵ قسمت خواهد بود و این قسمت ها به یکدیگر متصل می باشد. داستان بازی از این قرار است که گروهی به زمان آینده سفر کرده و در آن زندگی می کنند. این بازی یک بازی داستان محور است که درباره ی تصمیمات و عواقب آن، رویاها و واقعیت، جادو و علم، آشوب و سایر موارد صحبت می کند. بازی Dreamfall یک بازی احساسی، بزرگسالانه، تاریک، جادویی و بسیار جذاب است که با سورپرایزهایی که در بازی رخ می دهد شما را جذب خود خواهد کرد.

 

Dreamfall Chapters Book One Reborn PC-FLT

 

Dreamfall Chapters pc cover دانلود بازی Dreamfall Chapters Book One Reborn برای PC

غريبه آشنا بازدید : 1903 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

پس از موفقیت بی نظیر انیمیشن سریالی آواتار: افسانه کورا، حال بازی این انیمیشن بسیار محبوب ریلیز شده است. بازی در همان راستای داستان اصلی انیمیشن سعی شده است که باشد و گرافیک بازی، گرافیکی درخور خود انیمیشن بوده است. سعی شده است تا گرافیک شخصیت ها تفاوتی با نسخه انیمیشنی آن زیاد نبوده باشد و حجم معقولی برای بازی رعایت شده است. در این بازی، نیروی شیطانی کهنی از درگاه ها پدیدار شده و تعادل هر دو دنیا را تهدید کرده است! تنها آواتار است که می تواند در برابر این تهدید بوجود آمده مقاومت کند. در این بازی شما می توانید از ترکیبات مختلفی استفاده کنید تا حرکات نبردی فوق العاده جذابی را به نمایش بگذارید که هر ۴عنصر آب، خاک، آتش و هوا را شامل می شود.

 

The Legend of Korra PC-FLT

 

The Legend of Korra pc game pc cover دانلود بازی The Legend of Korra برای PC

غريبه آشنا بازدید : 891 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

KLite Mega Codec برترین مجموعه کدک های پخش مالتی مدیا K Lite Codec Pack Update 10.8.2

غريبه آشنا بازدید : 1155 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

Blast Your Way بازی سراسر هیجان و در سبک بازی های اکشن سریع روبر می باشید که برای سیستم عامل آی او اس منتشر شده است. شما در آن نقش پلیس و محافظ خودروی مخصوصی را ایفا خواهید کرد . شما در این بازی ورد هجوم گانگسترهای خطرناک قرار خواهید گرفت و باید سعی کنید تا آسیبی به خودتان و خودروری هدفتان نرسد . قابلیت به اشتراک گذاری رکورده، قابلیت بازی رقابتی آنلاین، محیط سه بعدی ، دارای قابلیت به اشتراک گذاری رکوردها از ویژگی های بارز این بازی اکشن می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Blast Your Way 1.1.1 بازی گانگستر ها Blast Your Way 1.1.1 – آیفون و آیپد

غريبه آشنا بازدید : 627 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

Family Guy (TV Series 2005) DVDRip Avi

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| فصل هفتم بصورت کامل آماده دانلود میباشد |

 

familyguysquares دانلود انیمیشن سریالی مرد خانواده – Family Guy 2005

 

نام انیمیشن :  مرد خانواده – Family Guy

سال انتشار: ۲۰۰۵ 

مدت زمان: میانگین ۲۰ دقیقه

تعداد قسمت ها : ۱۶

حجم : میانگین ۵۰ مگابایت

کیفیت : DVDRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

غريبه آشنا بازدید : 587 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox ۳۲.۰.۱ محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.


Mozilla Firefox دانلود آخرین نسخه مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 32.0.1 Final

غريبه آشنا بازدید : 581 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

Vector بهترین بازی پارکور در سبک بازی های اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد که دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و ۵۰ میلیون بار در گوگل پلی دریافت شده است. در بازی Vector شما به عنوان یک تبهکار بسیار خطرناک هستید که به دلایلی پلیس شما را دنبال می کند و شما باید با حرکات تکنیکی و بسیار حرفه ای از دست پلیس فرار کنید. تکنیک های فوق العاده در بازی باعث هیجانی تر شده بازی شده و شما را مجذوب تر می کند. از ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی واقعی ، +۳۰ سطح چالش برانگیز و گرافیک عالی اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Vector 1.1.0 بازی پارکور Vector 1.1.0 – اندروید

غريبه آشنا بازدید : 629 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

Circuit Calculators یک ماشین حساب الکترونیکی برای سیستم عامل اندروید می باشد . با استفاده از Circuit Calculators می توانید به آسانی محاسبات مربوط به ولتاژ ، اهم و مدار را انجام دهید .لازم به ذکر است که این اپلیکیشن برای دانش آموزان و دانشجویان رشته فنی و حرفه ای فوق العاده مناسب می باشد . این نرم افزار بیشتر مناسب برای دانشجویان است ! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Circuit Calculators v1.2 نرم افزار ماشین حساب Circuit Calculators v1.2 – اندروید

غريبه آشنا بازدید : 1369 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

یکی دیگر از بازی های اکشن که در نوع خود هم شکل ندارد.در این بازی که به سبک اول شخص می باشد شما که در نقش جادوگری هستید که باید بدون استفاده از صلاح و با قدرت جادویی که دارید دشمنان را نابود کنید.برای مثال میتوانید از دستان خود اتش پرتاب کنید و یا با نیروی جاذبه دشمنان را به سطح زمین بکوبید. شما برای استفاده از جادو میباست دشمنان را نابود سازید و از درون انها سحر را بردارید و با ترکیب این سحرها میتوانید جادوهای زیادی را کشف و استفاده کنید.این بازی به گونه ای طراحی شده که در دیگر بازی ها این نوع سبک از جنگیدن بسیار نادر دیده میشود.همچنین بازی دارای گیم پلی خوب,گرافیک و از نظر داستانی که در اینده روی میدهد بسیار عالی میباشد.

Lichdom Battlemage PC-FLT

 

Lichdom Battlemage Early Access pc cover دانلود بازی Lichdom Battlemage برای PC

غريبه آشنا بازدید : 611 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

نرم افزار Image 2 Wallpaper این امکان را به شما می دهد تا به آسانی با تغییر سایز عکس آن را به عنوان تصویر زمینه در صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود قرار دهید . برای این کار تنها کافی است از گالری گوشی تصویری را انتخاب کنید، تغییر سایز دهید و بعنوان تصویر زمینه تنظیمش کنید. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به تغییر طول و عرض تصویر بر اساس اندازه نمایشگر ، قابلیت چرخش تصویر و تنظیم به صورت عمودی یا افقی و … اشاره کرد .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Image 2 Wallpaper v1.9.2 نرم افزار تغییر والپیپر Image 2 Wallpaper v1.9.2 – اندروید

غريبه آشنا بازدید : 561 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

The Legend of Korra Season 3: Change WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت WebRip 720p می باشد|

|صدای دوبله فارسی انیمیشن به صورت جداگانه به پست اضافه شد|

 

The legend of Korra GLORY 1 cover small دانلود دوبله فارسی فصل سوم انیمیشن آواتار   The Legend of Korra Season 3: Change

 

نام انیمیشن: The Legend of Korra Season 3: Change – آواتار: افسانه ی کورا – فصل سوم: تغییر

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۲۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: داستان فصل سه -با نام تغییر- در راستای فصل های یک و دو و بازشدن دروازه ارواح توسط اوتار کورا است و ماجرا بیشتر درباره تحولات دنیا پس از مبارزه کورا با واتو و اونولاک است که باعث میشود ارواح و مردم معمولی همراه هم  زندگی کنند و ….

غريبه آشنا بازدید : 593 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

AdwCleaner نرم افزاری عالی و رایگان برای از بین بردن نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم و ناخواسته،تولبارهای ناخواسته،هایجکرها و adds-onهای ناخواسته نصب شده روی مرورگرها می باشد. در نگاه اول شاید حذف اینگونه ابزارها ساده به نظر رسیده و نیازی به نصب نرم افزار ثانوی جهت حذف آنها نباشد. ولی اگر ابزارهای مختلف مزاحم واقعاً جهت دزدی و یا تبلیغات و اسپم تولید شده باشند حذف آنها دردسرهای زیادی خواهد داشت. بنابراین نرم افزار AdwCleaner نرم افزار ساده و کارامد است که میتواند به راحتی نسبت به شناسایی ابزارهای جاسوسی و تبلیغات مزاحم و آنها را با چند کلیک ساده و بدون نیاز به ایجاد تنظیمات در مرورگرها و ویندوز حذف و پاکسازی نماید. نرم افزار بسیار سبک و آسان طراحی شده است.

 

AdwCleaner 3.300 نرم افزار مبارزه با ابزار های تبلیغاتی AdwCleaner 3.300

غريبه آشنا بازدید : 495 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

آیا هارددیسک رایانه تان از این فایل ها شلوغ شده؟ آیا شده از خودتان سوال کنید که آیا فایل هایی که دانلود کرده اید قبلا دانلود نکرده بودید؟ آیا می خواهید این فایل ها را پیدا و نسخه های تکراریشان را از حذف کنید؟ CloneSpy نرم افزاری است در زمینه شناسایی فایل های تکراری یا فایل هایی با نسخه های قدیمی تر .این نرم افزار با فرایند بهینه سازی ساده و پرکاربرد خود موجب افزایش فضای هارد دیسک شما خواهد شد.این نرم افزار همچنین قادر است فایل هایی که از نظر محتوا با هم یکسان نیستند را نیز شناسایی کند تا نرم افزار ها و فایل های غیر یکسان ولی با عنوان های مشابه را تشخیص داده و در زمانی که نیاز به پاک کردن و حذف نسخه های قدیمی آن فایل را دارید این امکان را برای شما بوجود بیاورد تا از نسخه گذشته موجود یک فایل مستقل تهیه نمایید. ویژگی دیگر این نرم افزار تشخیص و حذف فایل های صفر بیتی میباشد.این فرایند موجب افرودن نظم سیستم و در نتیجه افزایش سرعت سیستم شما خواهد شد.

 

CloneSpy 3.12 نرم افزار حذف فایل های تکراری CloneSpy 3.12

غريبه آشنا بازدید : 1301 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

Black Intelligence S01 (2010) TVRip Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

به همراه دانلود دو کیفیت HD و SD

 

Black Intelligence دانلود سریال تلویزیونی هوش سیاه Black Intelligence 2010
نام انیمیشن : هوش سیاه – Black Intelligence
ژانر : اکشن ، پلیسی
سال انتشار : ۱۳۸۹
تعداد فصل : ۲ فصل
مدت زمان : میانگین ۵۰ دقیقه
کیفیت : ۵۷۶p/320p
زبان : فارسی
خلاصه داستان : سرگرد احمدی معاون دایره پیشگیری و مبارزه با جرایم رایانه ای پلیس است که همراه با دستیاران خود درگیر پرونده ی پیچیده ی یک خرابکار و نابغه ی رایانه و الکترونیک، "جمشید کاظمی" با نام جعلی"" کامران پوریایی " شده است.فیلم‌برداری این مجموعه تماماً بر روی دست انجام شده است و به گفتهٔ کارگردان مجموعه، پلانی وجود ندارد که در آن دوربین روی سه‌پایه قرار گرفته باشد. در این مجموعهٔ تلویزیونی عمدتاً موضوعات بلوتوث، سرقت نرم‌افزار، هک، شرکت‌های هرمی، دوستی‌های اینترنتی مورد بحث قرار می‌گیرند…
غريبه آشنا بازدید : 881 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

CamBlocker نرم افزار ساده ای است که میتواند شما را از به این اطمینان برساند که هیچ کسی از وب کم شما برای جاسوسی علیه خودتان استفاده نمیکند و بدون اجازه مشغول تماشای شما نیست. همچنین با CamBlocker میتوانید روی وب کم خود پسورد قرار دهید تا کسی بدون اجازه شما از آن استفاده ننماید. زمانی که نرم افزار نصب می شود ، نسبت به شناسایی وب کم متصل شده به کامپیوتر اقدام میکند و سپس میتوانید نسبت به تنظیم اینکه وب کم به طور کل قفل باشد یا خیر اقدام کنید. همچنین امکان ارسال هشدار زمانی که وب کم در حال ارسال تصاویر است ، موجود می باشد.

 CamBlocker%201.2.0.4 نرم افزار قفل کردن وب کم CamBlocker 1.2.0.4

غريبه آشنا بازدید : 831 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

The Mask (1995–1997) DVDRip Avi

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

فصل های ۲ و ۳ با حجم کمتر اضافه شدند

 

the mask the animated series دانلود تمامی قسمت های سریال کارتونی ماسک The Mask: The Animated Series

نام انیمیشن : The Mask: The Animated Series

سال انتشار: ۱۹۹۵–1997

تعداد فصل ها : ۳ فصل (۵۴ قسمت)

مدت زمان: هر قسمت میانگین ۳۰ دقیقه

حجم : هر قسمت میانگین ۸۰ مگابایت

کیفیت : DVDRip (بهترین کیفیت موجود)

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : سریال کارتونی ماسک که از روی فیلمی با همین نام ساخته شد ، روایتگر داستان های استنلی اپکیس و سگش می باشد . داستان از آنجایی شروع میشود که او از زندگی کنونی خود خسته می شود و پشت سرهم بد می آورد او بر روی یک پل به علت خراب شدن ماشینش توقف می کند و بر روی آب مردی معلق می بیند و برای کمک به او به کنار آب می رود بعد از رسیدن متوجه می شود که آن مرد توده ای آشغال بیشتر نبوده در همان موقع ماسکی به دست او می چسبد…

غريبه آشنا بازدید : 711 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

Microsoft Office 2010 Pro Plus تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2010 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید. تفاوت نسخه Plus با دیگر نسخه ها در این است ، که در این نسخه تمامی پکیج هایی که در مجموعه آفیس باید باشد ، به طور کامل و به صورت نهایی با تمامی Template ها موجود می باشد.

 

Microsoft Office 2010 Update July 2014 cover دانلود آفیس ۲۰۱۰ آپدیت شده تا تاریخ جولای ۲۰۱۴ – Microsoft Office Professional Plus 2010 July 2014

غريبه آشنا بازدید : 553 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

HitFilm Ultimate یک نرم افزار حرفه ای ویرایش ویدئو است که تمامی ابزارها و افکت های مورد نیاز برای ایجاد فیلم های شگفت انگیز را به شما ارائه می کند. افکت های بصری، ابزارهای ترکیب حرفه ای و ویرایش ویدئو، همه در این نرم افزار فوق العاده گردآوری شده است و دارای یک رابط کاربرپسند بوده و همچنین طیف گستردهای از امکانات را ارئه کره است. رابط کاربری این نرم افزار بسیار جامع بوده و به خوبی سازمان یافته است و تمامی ابزارهای مورد نیاز شما در مکان هایی قرار گرفته که دسترسی شما به آن ها ساده باشد. ابزار ویرایش فیلم های ۳ بعدی، پشتیبانی از فرمت های مختلف، کنترل صوتی بی همتا و پردازش و رندرینگ بهتر و سریع تر افکت ها، HitFilm را به یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش ویدئو تبدیل کرده است. از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به جلوه های بصری فیلم های پرفروش، افکت های از پیش ساخته شده سه بعدی، درجه بندی رنگ حرفه ای، فیلتر رنگ خیره کننده و پشتیبانی از رزولوشن ۴K اشاره کرد.

HitFilm%202%20Ultimate%202.0.3010.30403 نرم افزار ویرایش کامل فایل های ویدئویی HitFilm 2 Ultimate 2.0.3010.30403

غريبه آشنا بازدید : 595 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

TMPGEnc Video Mastering Works را شاید بتوان قوی ترین نرم افزار در زمینه ی ادیت و کار با کدک محبوب x264 دانست. این نرم افزار با تکیه بر جدیدترین آپدیت های مربوط به پلاگین های این انکودر بسیار محبوب و همچنین قرار دادن تعداد بسیار زیادی از فرمت های دیگر در کنار آن، به یک ادیتور فوق حرفه ای برای اشخاصی که با منظورهای حرفه ای و درنظر داشتن کیفیت به ادیت کار می پردازند ساخته شده است. شما می توانید در این نرم افزار به برش ویدیوهای خود، اضافه کردن افکت، اضافه کردن فیلترهای اصلاح ویدیو و صدا، استفاده از پلاگین های تصحیح رنگ و … استفاده نمایید. در یک کلام می توان گفت TMPGEnc همان نرم افزاری است که نیازهای شما را برای یک ادیت با خروجی بسیار با کیفیت فراهم خواهد آورد.

 

TMPG Video Mastering Works 5 cover طعم جدیدی در ادیت مالتی مدیا با TMPGEnc Video Mastering Works 5.0.6.38

 

غريبه آشنا بازدید : 385 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

 

KLite Mega Codec برترین مجموعه کدک های پخش مالتی مدیا K Lite Mega Codec Pack 10.6.0

غريبه آشنا بازدید : 571 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

Jang Geum's Dream (2005-2007) 480p DVDRip x264 Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| این پست به صورت هفتگی آپدیت می شود |

| ۱۰ قسمت اول آماده ی دانلود |

 

Jang Geums Dream cover دانلود دوبله فارسی سریال کارتونی رویای زیبای من Jang Geums Dream
نام انیمیشن : Jang Geum's Dream – رویای زیبای من
ژانر : انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی
سال انتشار : ۲۰۰۵-۲۰۰۷
تعداد فصل : ۲ فصل
مدت زمان : میانگین ۲۵ دقیقه
کیفیت : DVDRip 480p (بهترین کیفیت موجود)
دوبله فارسی (صدا و سیما)
خلاصه داستان : کارتون رویای زیبای من ، سریالی انیمیشنی است که از روی سریالی به همین نام ساخته شده است . یانگوم رویای تبدیل شدن به یک آشپز کاخ را دارد که در این بین ماجراهای زیادی برای او و دوستانش پیش می آید . این سریال دارای ۵۲ قسمت می باشد که برای اولین بار از شبکه دو سیما پخش شد . هم اکنون می توانید نسخه ی دوبله شده آن را برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید …
 

تعداد صفحات : 42

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1676
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 319
  • آی پی دیروز : 310
  • بازدید امروز : 572
  • باردید دیروز : 413
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,710
  • بازدید ماه : 9,661
  • بازدید سال : 59,223
  • بازدید کلی : 4,700,930
  • کدهای اختصاصی