loading...
نـارســــــــــا دانـــــــلـــــود
غريبه آشنا بازدید : 594 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

AdwCleaner نرم افزاری عالی و رایگان برای از بین بردن نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم و ناخواسته،تولبارهای ناخواسته،هایجکرها و adds-onهای ناخواسته نصب شده روی مرورگرها می باشد. در نگاه اول شاید حذف اینگونه ابزارها ساده به نظر رسیده و نیازی به نصب نرم افزار ثانوی جهت حذف آنها نباشد. ولی اگر ابزارهای مختلف مزاحم واقعاً جهت دزدی و یا تبلیغات و اسپم تولید شده باشند حذف آنها دردسرهای زیادی خواهد داشت. بنابراین نرم افزار AdwCleaner نرم افزار ساده و کارامد است که میتواند به راحتی نسبت به شناسایی ابزارهای جاسوسی و تبلیغات مزاحم و آنها را با چند کلیک ساده و بدون نیاز به ایجاد تنظیمات در مرورگرها و ویندوز حذف و پاکسازی نماید. نرم افزار بسیار سبک و آسان طراحی شده است.

 

AdwCleaner 3.300 نرم افزار مبارزه با ابزار های تبلیغاتی AdwCleaner 3.300

غريبه آشنا بازدید : 496 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

آیا هارددیسک رایانه تان از این فایل ها شلوغ شده؟ آیا شده از خودتان سوال کنید که آیا فایل هایی که دانلود کرده اید قبلا دانلود نکرده بودید؟ آیا می خواهید این فایل ها را پیدا و نسخه های تکراریشان را از حذف کنید؟ CloneSpy نرم افزاری است در زمینه شناسایی فایل های تکراری یا فایل هایی با نسخه های قدیمی تر .این نرم افزار با فرایند بهینه سازی ساده و پرکاربرد خود موجب افزایش فضای هارد دیسک شما خواهد شد.این نرم افزار همچنین قادر است فایل هایی که از نظر محتوا با هم یکسان نیستند را نیز شناسایی کند تا نرم افزار ها و فایل های غیر یکسان ولی با عنوان های مشابه را تشخیص داده و در زمانی که نیاز به پاک کردن و حذف نسخه های قدیمی آن فایل را دارید این امکان را برای شما بوجود بیاورد تا از نسخه گذشته موجود یک فایل مستقل تهیه نمایید. ویژگی دیگر این نرم افزار تشخیص و حذف فایل های صفر بیتی میباشد.این فرایند موجب افرودن نظم سیستم و در نتیجه افزایش سرعت سیستم شما خواهد شد.

 

CloneSpy 3.12 نرم افزار حذف فایل های تکراری CloneSpy 3.12

غريبه آشنا بازدید : 1302 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

Black Intelligence S01 (2010) TVRip Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

به همراه دانلود دو کیفیت HD و SD

 

Black Intelligence دانلود سریال تلویزیونی هوش سیاه Black Intelligence 2010
نام انیمیشن : هوش سیاه – Black Intelligence
ژانر : اکشن ، پلیسی
سال انتشار : ۱۳۸۹
تعداد فصل : ۲ فصل
مدت زمان : میانگین ۵۰ دقیقه
کیفیت : ۵۷۶p/320p
زبان : فارسی
خلاصه داستان : سرگرد احمدی معاون دایره پیشگیری و مبارزه با جرایم رایانه ای پلیس است که همراه با دستیاران خود درگیر پرونده ی پیچیده ی یک خرابکار و نابغه ی رایانه و الکترونیک، "جمشید کاظمی" با نام جعلی"" کامران پوریایی " شده است.فیلم‌برداری این مجموعه تماماً بر روی دست انجام شده است و به گفتهٔ کارگردان مجموعه، پلانی وجود ندارد که در آن دوربین روی سه‌پایه قرار گرفته باشد. در این مجموعهٔ تلویزیونی عمدتاً موضوعات بلوتوث، سرقت نرم‌افزار، هک، شرکت‌های هرمی، دوستی‌های اینترنتی مورد بحث قرار می‌گیرند…
غريبه آشنا بازدید : 881 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

CamBlocker نرم افزار ساده ای است که میتواند شما را از به این اطمینان برساند که هیچ کسی از وب کم شما برای جاسوسی علیه خودتان استفاده نمیکند و بدون اجازه مشغول تماشای شما نیست. همچنین با CamBlocker میتوانید روی وب کم خود پسورد قرار دهید تا کسی بدون اجازه شما از آن استفاده ننماید. زمانی که نرم افزار نصب می شود ، نسبت به شناسایی وب کم متصل شده به کامپیوتر اقدام میکند و سپس میتوانید نسبت به تنظیم اینکه وب کم به طور کل قفل باشد یا خیر اقدام کنید. همچنین امکان ارسال هشدار زمانی که وب کم در حال ارسال تصاویر است ، موجود می باشد.

 CamBlocker%201.2.0.4 نرم افزار قفل کردن وب کم CamBlocker 1.2.0.4

غريبه آشنا بازدید : 831 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

The Mask (1995–1997) DVDRip Avi

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

فصل های ۲ و ۳ با حجم کمتر اضافه شدند

 

the mask the animated series دانلود تمامی قسمت های سریال کارتونی ماسک The Mask: The Animated Series

نام انیمیشن : The Mask: The Animated Series

سال انتشار: ۱۹۹۵–1997

تعداد فصل ها : ۳ فصل (۵۴ قسمت)

مدت زمان: هر قسمت میانگین ۳۰ دقیقه

حجم : هر قسمت میانگین ۸۰ مگابایت

کیفیت : DVDRip (بهترین کیفیت موجود)

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : سریال کارتونی ماسک که از روی فیلمی با همین نام ساخته شد ، روایتگر داستان های استنلی اپکیس و سگش می باشد . داستان از آنجایی شروع میشود که او از زندگی کنونی خود خسته می شود و پشت سرهم بد می آورد او بر روی یک پل به علت خراب شدن ماشینش توقف می کند و بر روی آب مردی معلق می بیند و برای کمک به او به کنار آب می رود بعد از رسیدن متوجه می شود که آن مرد توده ای آشغال بیشتر نبوده در همان موقع ماسکی به دست او می چسبد…

غريبه آشنا بازدید : 711 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

Microsoft Office 2010 Pro Plus تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2010 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید. تفاوت نسخه Plus با دیگر نسخه ها در این است ، که در این نسخه تمامی پکیج هایی که در مجموعه آفیس باید باشد ، به طور کامل و به صورت نهایی با تمامی Template ها موجود می باشد.

 

Microsoft Office 2010 Update July 2014 cover دانلود آفیس ۲۰۱۰ آپدیت شده تا تاریخ جولای ۲۰۱۴ – Microsoft Office Professional Plus 2010 July 2014

غريبه آشنا بازدید : 553 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

HitFilm Ultimate یک نرم افزار حرفه ای ویرایش ویدئو است که تمامی ابزارها و افکت های مورد نیاز برای ایجاد فیلم های شگفت انگیز را به شما ارائه می کند. افکت های بصری، ابزارهای ترکیب حرفه ای و ویرایش ویدئو، همه در این نرم افزار فوق العاده گردآوری شده است و دارای یک رابط کاربرپسند بوده و همچنین طیف گستردهای از امکانات را ارئه کره است. رابط کاربری این نرم افزار بسیار جامع بوده و به خوبی سازمان یافته است و تمامی ابزارهای مورد نیاز شما در مکان هایی قرار گرفته که دسترسی شما به آن ها ساده باشد. ابزار ویرایش فیلم های ۳ بعدی، پشتیبانی از فرمت های مختلف، کنترل صوتی بی همتا و پردازش و رندرینگ بهتر و سریع تر افکت ها، HitFilm را به یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش ویدئو تبدیل کرده است. از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به جلوه های بصری فیلم های پرفروش، افکت های از پیش ساخته شده سه بعدی، درجه بندی رنگ حرفه ای، فیلتر رنگ خیره کننده و پشتیبانی از رزولوشن ۴K اشاره کرد.

HitFilm%202%20Ultimate%202.0.3010.30403 نرم افزار ویرایش کامل فایل های ویدئویی HitFilm 2 Ultimate 2.0.3010.30403

غريبه آشنا بازدید : 596 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

TMPGEnc Video Mastering Works را شاید بتوان قوی ترین نرم افزار در زمینه ی ادیت و کار با کدک محبوب x264 دانست. این نرم افزار با تکیه بر جدیدترین آپدیت های مربوط به پلاگین های این انکودر بسیار محبوب و همچنین قرار دادن تعداد بسیار زیادی از فرمت های دیگر در کنار آن، به یک ادیتور فوق حرفه ای برای اشخاصی که با منظورهای حرفه ای و درنظر داشتن کیفیت به ادیت کار می پردازند ساخته شده است. شما می توانید در این نرم افزار به برش ویدیوهای خود، اضافه کردن افکت، اضافه کردن فیلترهای اصلاح ویدیو و صدا، استفاده از پلاگین های تصحیح رنگ و … استفاده نمایید. در یک کلام می توان گفت TMPGEnc همان نرم افزاری است که نیازهای شما را برای یک ادیت با خروجی بسیار با کیفیت فراهم خواهد آورد.

 

TMPG Video Mastering Works 5 cover طعم جدیدی در ادیت مالتی مدیا با TMPGEnc Video Mastering Works 5.0.6.38

 

غريبه آشنا بازدید : 386 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

 

KLite Mega Codec برترین مجموعه کدک های پخش مالتی مدیا K Lite Mega Codec Pack 10.6.0

غريبه آشنا بازدید : 571 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

Jang Geum's Dream (2005-2007) 480p DVDRip x264 Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| این پست به صورت هفتگی آپدیت می شود |

| ۱۰ قسمت اول آماده ی دانلود |

 

Jang Geums Dream cover دانلود دوبله فارسی سریال کارتونی رویای زیبای من Jang Geums Dream
نام انیمیشن : Jang Geum's Dream – رویای زیبای من
ژانر : انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی
سال انتشار : ۲۰۰۵-۲۰۰۷
تعداد فصل : ۲ فصل
مدت زمان : میانگین ۲۵ دقیقه
کیفیت : DVDRip 480p (بهترین کیفیت موجود)
دوبله فارسی (صدا و سیما)
خلاصه داستان : کارتون رویای زیبای من ، سریالی انیمیشنی است که از روی سریالی به همین نام ساخته شده است . یانگوم رویای تبدیل شدن به یک آشپز کاخ را دارد که در این بین ماجراهای زیادی برای او و دوستانش پیش می آید . این سریال دارای ۵۲ قسمت می باشد که برای اولین بار از شبکه دو سیما پخش شد . هم اکنون می توانید نسخه ی دوبله شده آن را برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید …
 

تعداد صفحات : 168

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1676
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 244
  • آی پی دیروز : 310
  • بازدید امروز : 407
  • باردید دیروز : 413
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,545
  • بازدید ماه : 9,496
  • بازدید سال : 59,058
  • بازدید کلی : 4,700,765
  • کدهای اختصاصی